Info om os
1Phone.dk
Jernbanegade 8B (kobberhjørnet)
4700 Næstved
info@1phone.dk
+45 91 91 91 31
Cvr.nr. 35060189
Handelsbetingelser
Læs venligst vores salgs- og leveringsbetingelser. De er gældende for alle reparationer, køb & salg på 1Phone.dk samt i vores butik. Ved reparationer, køb/salg og bestillinger hos 1Phone.dk (butik) og 1Phone.dk (hjemmeside) anses
køberen for at have læst og accepteret disse salgs- og leveringsbetingelser.
(Handelsbetingelserne er senest opdateret 22.10.2018)
Aftale indgåelse
Alle kunder der vælger at aflevere deres enhed til reparation hos 1Phone.dk kan enten gøre det personligt ved at møde op i vores butik i Næstved, eller sende den ind til os med posten.
Kunden skal udlevere kontaktinformation, oplysninger om enheden som muliggøre en reparation, samt en fejlbeskrivelse.
Ved indlevering i butikken aftales der hvad prisen for reparationen er og ved diagnose betales kun for diagnosen hvis man fravælger en evt. reparation. Reparationer fortages ikke uden kundens accept.
Det er vigtigt for os at alle indleverede enheder skal leveres uden tilbehør (opladere, adapter, cover, simkort mm. Med mindre der aftales andet. 1Phone.dk kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør.
Reparations tid
Vi bestræber os på at reparere din enhed indenfor 1-2 timer, men der kan i perioder med spidsbelastning gå længere tid. Ligeledes kan det ske, at vi ikke har reservedelen på lager, hvilket også kan forlænge reparationstiden. Du vil dog
altid blive oplyst om dette, når du besøger butikken eller også kan der ringes til 91919131 for at blive stillet igennem til den pågældende butik. Ved diagnoser skal der forventes at dette kan tage fra 1-10 arbejdsdage, da vi skal bruge
længere tid på test af enheden og evt. rensning.
Afhentning
De fleste reparationer laves samme dag og oftest på under 1 time. Skulle du være forhindret i at hente din enhed samme dag, bedes du at afhente hurtigst mulig. Hvis du er forhindret pga. sygdom, ferie, efterskoleophold og lignende, så
gemmer vi din enhed(er) til dig på vores værksted i op til 3 måneder. Hvis enheden ikke afhentes senest 3 måneder efter indleveringen, så afmonteres de ny-installeret reservedele og resten af enheden sendes til genbrug. Der opkræves
399kr arbejdsløn for den tid der er brugt på montering og afmontering af reservedelen(e) hvis vi kan komme i kontant med kunden. Afhentning er således på kundens eget ansvar, da vi ikke kan fungere som lager for elektroniske apparater.
Forsendelse
Kunden er selv ansvarlig for forsendelsen af sin enhed til 1Phone.dk. Vi anbefaler, at sende enheden som pakkepost, da dette garanterer, at enheden er forsikret under fragten og ydermere kan spores via Track & Trace. Sendes enheden
som et almindeligt brev, er der ingen forsikring og ej heller nogen mulighed for at spore forsendelsen – derfor frarådes dette på det kraftigste.
Tilsendte enheder bliver efter endt reparation, medmindre andet er angivet, sendt retur til afsenderadressen. 1Phone.dk bruger PostNord til forsendelse og rettidig levering forudsætter, at PostNord overholder leveringsaftalen. 1Phone.dk
kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af PostNord målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage eller
mere. Vi bestræber os på at levere din bestilling hurtigst muligt, ofte indenfor 2-3 hverdage, hvis andet ikke er aftalt skriftligt mellem køber og 1Phone.dk – dog kan der forekomme længere leveringstid på op til 10 hverdage, såfremt
enheden er udsolgt – dette vil vi meddele kunden. Oplyste leveringstider er vejledende og kan derfor afvige. Kontakt os for nærmere information omkring dette.
Vejledning til indsendelse af enhed med posten:
Vi sender kun telefoner som pakkepost og vi anbefaler på det kraftigste, at du gør det samme ved indsendelse af din telefon. På den måde er du forsikret, såfremt den ikke måtte nå frem eller forsvinde under fragten.
Anvendte reservedele
Hos 1Phone.dk bruger vi originale reservedele, hvis muligt.
Ved reparation af modeller fra andre producenter end Apple leveres reservedelene oftest direkte af producenten, og er derfor originale.
Vi tilbyder udvalgte Apple-reparationer i 3 kvaliteter
”budgetvenlig”, “Refubished(Original kvalitet) og “Original ”
Den billige “budgetvenlig” er en kopi skærm som ligner en original skærm.
Der er dog forskelle, skærmen er en komplet kopi af den skærm du købte din mobil med. Du vil bemærke et tykkere og svagere glas, LCD’en har mindre skarpe farver, et svagt blåligt og mat farveskær på hvide bagrunde.
Den populære “Refurb. Originale” skærm er en god mellemløsning.
Den her skærm er en refurbished skærm, hvor glasset og rammen er erstatte på en original LCD, med originale kabler på LCD’en. Dvs at farverne og skarpheden er gode, men glasset og rammen er ikke fra Apple.
Den bedste er selvfølgelig den “Originale” skærm.
Skærmen er tilsvarende den du køber din iPhone for ny med. Det vil sige at du får de flotte skarpe farver som LCD’en levere,. Glasset, rammen og kablerne på skærmen er de samme som den du får på en ny iPhone.
Oprindeligt var den her slags skærm kun forbeholdt de få autoriserede værksteder, men til store glæde for vores loyale kunder, så kan vi nu også tilbyde den her kvalitet.
Forbehold for manglende reservedele
Alle reparationstider er med forbehold for udsolgte reservedele. 1Phone.dk har altid et stort lager med langt de fleste reservedele, men det kan ske, at enkelte reservedele ikke er på lager og kundens enhed derfor først kan repareres,
når den pågældende reservedel er på lager igen.
24 mdr. garanti på selve reservedelen
1Phone.dk yder 24 mdr. garanti på selve reservedelen (12 mdr. på batterier), vi har udskiftet. Garantien dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold
eller uprofessionelt indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles 1Phone.dk inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget.
Se yderligere info om reklamation og garanti længere nede.
Priser og betaling
Priser på reparationer er bl.a. angivet på hjemmesiden under menupunktet ”Reparations priser”. Alle priser på 1Phone.dk er opgivet i DKK og er inklusive afgifter og moms.
Betaling kan ske med kontanter eller betalingskort i butikken. På 1Phone.dk (hjemmesiden) er det muligt at betale med alle gængse betalingskort.
Backup af data
Kunder er selv ansvarlige for at tage backup af deres data inden en enhed bliver indleveret til reparation. 1Phone.dk bestræber sig altid på, at bevare alt data på kunders enheder, men kan ikke gøres ansvarlig for tab af data i
forbindelse med en reparation, diagnose, vanskaderens mm.
Personoplysninger
Ingen personlige oplysninger, der registreres af 1Phone.dk bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede
medarbejdere hos 1Phone.dk. Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen og andre personoplysninger afsløres aldrig til andre, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion.
Ved køb af reparationer udbeder 1Phone.dk sig en række kontaktoplysninger, heriblandt navn, telefonnummer og e-mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne lagres enten elektronisk eller
på papir i ukrypteret form og kan gemmes i fem år, jf. bogføringsloven.
Fortrolighed
Ved reparation af kunders enheder har 1Phone.dk teknikere adgang til fortrolige oplysninger og derfor er alle medarbejdere hos 1Phone.dk underlagt tavshedspligt.
Køb af mobil/tablet/computer fra 1Phone.dk
Du kan købe en enhed hos os med ro i sjælen. Vores teknikere sørger for at teste alle mobilens komponenter igennem på værkstedet, før de bliver sat til salg i butikken. Vi sikre dig med 1 år garanti på dit køb af brugt udstyr hos
1Phone.dk.
Læs mere om vores garanti betingelser længere nede.
Salg af mobil/tablet/computer til 1Phone.dk
Man foretager et salg til 1Phone.dk, ved at udfylde en salgsformular på vores hjemside ”Sælg” – her angiver man hvilken enhed man sælger og definerer standen af denne. Ud fra disse informationer får man oplyst en vejledende pris.
1Phone.dk forbeholder sig retten til at ændre den vejledende pris, såfremt den indsendte/indleverede enhed ikke lever op til de angivne stand-oplysninger.
1Phone.dk forbeholder sig retten til at afvise enhver enhed – uanset stand.
Det er først når 1Phone.dk har modtaget og godkendt enheden, at salget af enheden er gennemført.
Vi overfører pengene inden for 5-10 hverdage, efter modtagelse og gennemgang af din enhed.
Hvis du sælger en enhed til os, kan du vælge at komme ind i vores butik med den, eller sende den ind med posten.
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere
forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til info@1phone.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din
fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen
for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage. Du mister din fortrydelsesret, hvis original
emballage er brudt/åbnet.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten: Udførte ikke finansielle tjenesteydelser, hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten
ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
Se afsnit om fortrydelsesret ved reparationer længere nede i disse betingelser.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget
fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14
dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi bestræber os på at gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion,
medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Bemærk vi ikke yder fortrydelsesret på varer købt fysisk i vores butikker.
Kontakt skal ske til følgende adresse:
1Phone.dk
Jernbanegade 8B,
4700 Næstved
CVR: 35060189
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Fortrydelsesret i forbindelse med reparationer
Fortrydelsesfristen på 14 dage løber fra den dag, aftalen blev indgået. Hvis du ønsker at få ydelsen leveret før fristen udløber, kan du give dit udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når
ydelsen er fuldt leveret. I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.
Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for det arbejde, der allerede er
leveret. Rimelige omkostninger dækker over materialer og arbejdstid.
Proceduren for at udøve fortrydelsesretten er som ovenfor beskrevet.
Modtagelse
1Phone.dk forbeholder sig retten til at ændre i den vejledende tilbudspris. såfremt enheden ikke er modtaget inden for 14 dage efter der er udstedt en pakkelabel.
Enheden er modtaget når den er udleveret til 1Phone.dk.
1Phone.dk tager ikke ansvar for medsendte effekter såsom SIM-kort, høretelefoner, covers, æsker m.m. og disse kasseres ved modtagelse.
Særlige forhold
Hvis enheden er enten Apple-ID låst, ikke er korrekt i forhold til de oplysninger der er afgivet af kunden eller på anden måde er låst, fx SIM-låst, forbeholder 1Phone.dk sig retten til at overskride den normale behandlingstid og
processen med betalingen kan blive tilbageholdt. I disse eller lignende tilfælde vil 1Phone.dk kontakte kunden telefonisk inden for 2 hverdage fra modtagelse. Herefter vil 1Phone.dk kontakte kunden på anden vis, typisk skriftligt,
indenfor 5 hverdage.
Hvis 1Phone.dk sammen med kunden ikke kan løse problemerne og/eller nå til enighed, er det for kunden til enhver tid muligt at få tilbagesendt sin enhed retur. Dette sker mod et gebyr på 79 kr. for at dække omkostningerne forbundet ved
dette.
Hvis 1Phone.dk ingen tilbagemelding får fra kunden/ikke afhjælper 1Phone.dk eller selv bringer problemerne i orden inden for 12 uger fra modtagelsen af enheden, overgår ejerskabet af enheden til 1Phone.dk.
Da vi handler med brugte varer og handler med diverse leverandører, betyder det at vi får leveret telefoner fra hele verdenen. Det kan derfor forekomme at enhederne stammer fra lande hvor der er andre funktionskrav, hvorfor det kan
betyde at kamera lyden f.eks. ikke kan slåes fra. Der kan derfor ikke reklameres for landebestemte funktioner på de købte enheder.
Detaljer og vilkår for Garanti & Reklamation
Her kan du læse yderligere om vores reklamationsvilkår og hvad der gælder.
Varer købt hos 1Phone.dk er dækket af reklamationsret og i nogle tilfælde en leverandørgaranti. Garanti kan variere fra mærke til mærke og have forskelligt indhold, men reklamationsretten er lovfæstet og følger alle produkter.
1Phone.dk sørger for at din købte vare/enhed fungerer efter hensigten. Vi tester altid alle enheder inden afsendelse, så du får en enhed som fungerer som den skal. 1Phone.dk kan ikke holdes ansvarlig for fejl på enheden, der kan
forekomme som følge af fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uprofessionelt indgreb, tab, uheld, ulykker og/eller udsættelse for væske.
Skulle din enhed mod forventning være fejlbehæftet, skal du være opmærksom på at ved enkelte reparationer kræves det, at enheden efterfølgende opdateres, dette medfører alle data går tabt. 1Phone.dk kan ikke gøres ansvarlige for tabt
data, ved reparation.
Reklamation og garanti
I overensstemmelse med købelovens regler yder vi 2 års reklamationsret på alle varer.
For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.
Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid tage kontakt til 1Phone.dk og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Reklamation kan foretages ved at kontakte os.
Lider varen af en fejl eller mangel, vil 1Phone.dk sørge for at reparere varen eller alternativt foretage ombytning, hvis det ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for 1Phone.dk.
Med mindre andet er aftalt, ydes erhvervsdrivende alene 12 måneders reklamationsret, idet reklamation skal ske straks en fejl eller mangel konstateres. Erhvervsdrivende har pligt til at foretage en sådan undersøgelse af en købt vare,
som ordentlig forretningsbrug kræver.
Garanti skal tilføre noget udover reklamationsretten, det kan være at slitagedele dækkes eller andre fejl som ikke er direkte knyttet til en produktionsfejl. Du finder information om garantibetingelser i brugsanvisningen og ofte også på
producentens hjemmesider.
Hvis du i tillæg har en forsikringsaftale på dit produkt er du sikret mod fejl som måtte opstå af ydre påvirkning, som f.eks. overspænding, stødskader og væskeskader.
Hvis du ønsker at læse mere om dine rettigheder som forbruger, så anbefaler vi Forbrugerstyrelsens hjemmesider hvor du finder god information om reklamation.
Selv om 1Phone.dk handler med kendte mærkevarer hænder det desværre, at en vare er defekt. Nedenfor kan du læse om, hvordan du som forbruger er stillet i en sådan situation. Du skal være opmærksom på, at det kun gælder varer, der er
omfattet er reklamationsretten.
Reklamationsret
Alle varer er omfattet af 2 års reklamationsret – det betyder, at du i op til 24 måneder fra købsdato kan reklamere over eventuelle fejl.
Bevisbyrden
Der kan i visse tilfælde være tvivl om, hvorvidt en fejl er dækket af reklamationsretten. Viser fejlen sig inden for de første 6 måneder formodes fejlen at have været til stede ved overdragelsen, og det er sælger der skal sandsynliggøre
det modsatte. De resterende 18 måneder er det som udgangspunkt køber, der skal godtgøre dette.
Hvis produktet har en mangel:
Hvis du mener, at dit produkt lider af en mangel, vil vi udbedre manglen ved at lade dit produkt reparere af vores fagfolk, men i visse tilfælde kan andre løsninger også komme på tale (jvf. købeloven). Du kan kræve omlevering, såfremt
dette ikke medfører urimelige omkostninger for 1Phone.dk, og at reklamationen i øvrigt er berettiget.
Reparation og returnering
For at indlevere et produkt til reparation skal du medbringe det til 1Phone.dk – kvittering kræves.
For at sikre korrekt behandling af din reklamation/retur skal du vedlægge følgende;
kopi af din faktura/kvittering
udførlig fejlbeskrivelse eller retur-årsag
samt information om, hvordan vi kan komme i kontakt med dig
Reklamation
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen,
afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen næsten altid være rettidig. Ved indsendte reklamationer skal
udgifter for afsendelse selv afholdes af afsender og 1Phone.dk refunderer derfor ikke fragtomkostningerne. Ved uberettigede reklamationer opkræves et gebyr for diagnose og behandlingstiden herved samt tilbageforsendelsen af varen på i
alt 200 kr. Vi bestræber os på, at behandle reklamationer inden for 5-10 hverdage efter modtagelse af varen men under visse omstændigheder kan det tage længere tid – i disse tilfælde vil 1Phone.dk tage kontakt til afsender.
OBS! Ved selvforskyldte skader er enheden IKKE dækket af reklamationsretten – dvs.: Ved ødelagt skærm, bagcover, tab, væskeskader og lign. Skulle din enhed mod forventning være fejlbehæftet, skal du være opmærksom på at ved enkelte
reparationer kræves det, at enheden efterfølgende opdateres, dette kan medfører at alle data går tabt. 1Phone.dk kan ikke gøres ansvarlige for tabt data, ved reparation.
Såfremt du skulle være så uheldig at der skulle opstå en skade eller fejl på din telefon, tablet eller computer er du velkommen til at kontakt os.
Reklamationer kan også sendes til:
1Phone.dk
Jernbanegade 8B,
4700 Næstved
CVR: 35060189
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Da reparationer er tjenesteydelser, er der som udgangspunkt ikke 2 års reklamationsret. Der er dog 3 års forældelsesfrist på reparationer, og kontakt os gerne hurtigst muligt, så vi har mulighed for at udbedre fejlen. 1Phone.dk yder 12
måneders reklamationsret på batteri samt sliddele.
Slitage, ukorrekt brug m.v.
Du skal være opmærksom på, at der ikke er tale om en mangel, hvis denne skyldes slitage (f.eks. laserpickup), ukorrekt brug (f.eks. i strid med brugsvejledningen) eller ydre påvirkninger (f.eks. Lynnedslag, uheld, tab, urimelig meget
tryg på enheden, slag, revner mm). I givne tilfælde skal du selv afholde omkostningerne ved en eventuel reparation.
Vilkår for service og reparation
Følgende vilkår gælder for både forbrugere og virksomheder, når produkter indleveres til service. Bemærk at det aldrig vil blive en udgift for dig, når produktet har en fejl, som dækkes af garantien eller reklamationen.
”Vi gør opmærksom på, at softwarefejl, væskeskader, manipulation, samt andre former for fejl mht. håndtering af produktet ikke er dækket af reklamationsretten eller garanti. Hvis fejlen falder uden for lovens rammer eller afviger fra
reklamationen, kan der tilkomme en udgift for fragt og undersøgelse. Vi minder dig på at tage sikkerhedskopier af dine hukommelsesenheder, inden du afleverer produktet hos os, da 1Phone.dk ikke tager ansvar for dette.”
Med dette vil vi informere dig om, at garanti og reklamation kun gælder for originale fejl. Hvis vi undersøger et produkt til reparation, og det fremgår, at fejlen beror på ydre årsager, medfører dette et gebyr, som du er pålagt at tage
stilling til. Vælger du at acceptere gebyret, vil produktet blive repareret til den angivne pris. Vælger du at afvise gebyret, vil der normalt blive pålagt en udgift for undersøgelse og evt. fragt. I alle situationer gør vi alt for at
undersøge eventuelle håndteringsfejl og fejl grundet ydre skader, inden produktet bliver givet videre til vores reparatører; dette for at minimere udgifterne for dig.
Du skal huske at sikkerhedskopiere vigtige data i dine produkter, inden du sender det ind til reparation. Vi kan aldrig garantere for, at alt data på harddisken er intakt efter gennemført reparation. Vi hjælper selvfølgelig med at tage
en sikkerhedskopiering, hvis dette ønskes. Eksempel på produkter, som har hukommelsesenheder er mobiltelefoner, tablet, computere mm.
Bemærk, at garantien for eksempel normalt ikke omfatter:
Skader ved tab, fugtskader eller skader på grund af anden ydre påvirkning*
Skader, som er forårsaget af fejlagtig anvendelse af produktet, f.eks. i strid med Samsungs, Apples, Huaweis, Sonys, Nokias, mfl. instruktioner.
Skader, som er forårsaget af fejlagtig installation af produktet.
Garantiservice for produkt uden serienummer.
Anvendelse af produktet inden for rammerne for erhvervsvirksomhed.
Yderligere tilføjelse
Selvom fejlen er hos forbrugeren eller der er forekommet uheld med et repareret produkt fra forbrugerens side, så hjælper 1Phone.dk altid gerne med en efterreparation til oftest fordelagtige priser i forhold til de normalt gældende
priser for reparationer.
Vi hjælper altid vores loyale kunder og har altid en alternativ løsning til en skade på dit produkt, selvom du ikke er dækket af den ovennævnte garanti.
Cookie
Når du bruger 1Phone.dk accepterer du, at der benyttes cookies på vores hjemmeside. En cookie er en datafil, som lægges ned på din computer for at holde styr på, hvad der sker ved dit besøg hos vores hjemmeside og for at kunne genkende
computeren, og kunne håndtere din fulde ordre mm.
En cookie er ikke et program og indeholder ikke spam eller virus, men blot en datafil, som er der for at du kan få en god oplevelse på vores side.
Forbehold
Vi forbeholder os retten til at ændre vores handelsbetingelser løbende. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig opdateret på dette område.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til 1Phone.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
www.forbrug.dk
Smartphone reparation i Næstved – Vi tager hånd om din elektronik
Velkommen til 1Phone! Vi tilbyder smartphone reparation i Næstved, og vi kan også fikse din tablet og PC, så hvis elektronikken driller, er et besøg hos os helt sikkert løsningen. Vi har mange års erfaring med reparation af smartphones og anden elektronik, så der er garanti for en professionel reparation af højeste kvalitet. Klik rundt her på siden og se mere om vores forskellige services og priser.
Du kan give os et kald på 91 91 91 31, hvis du har spørgsmål til netop dit device, ligesom du også altid er velkommen til at kigge direkte ind i vores butik. Vi holder til midt i Næstved, nærmere bestemt på Jernbanegade 8B (kobberhjørnet), og vi kan klare langt de fleste reparationer, mens du venter eller klarer dagens indkøb.
Vores ydelser
Hos 1Phone kan vi altid hjælpe dig hvis skaden er sket. Vi er specialister i alle typer smartphone og har mange års erfaring med at reparerer alle mærker og modeller!
Kvalitets reservedele
Hos 1Phone bruger vi kun de bedste reservedele når vi skal reparerer din smartphone. Vi anvender både original dele samt dele der er lige så gode!
Køb og Salg
Hos 1Phone kan du også sælge din gamle brugte smartphone, der samler støv og du kan tilmed også købe en brugt smartphone, der virker ligeså godt som en ny.
Mange års erfaring
Vi har repareret mobiler i mange år og har erfaring siden nogle af de første mobiltelefoner på markedet. Vi holder os altid opdateret på markedet.
Reparation af alle devices
Vi kan reparerer alle typer enheder, både smartphones, tablets og computere herunder Mac og PC. Kontakt os for at få et godt tilbud på din opgave.
Tablet & PC reparation i Næstved
Hos 1Phone tilbyder vi meget andet en smartphone reparation. Vi kan nemlig også fikse meget andet elektronik, så hvis du eksempelvis er på udkig efter en tablet eller PC reparation i Næstved, kan vi også hjælpe dig med det.
Læs mere om de forskellige typer reparationer her på siden, eller book en reparation af dit device lige her. Vi glæder os til at se dig i vores butik!
Vi kan hjælpe dig, hvis uheldet er ude!
Lad os hjælpe hvis din skærm er gået i stykker eller andre dele der trænger til en kærlighed hånd! Er skaden sket, så kan vi hjælpe dig uanset mærke og model!
1Phone reparerer alle typer skader og udfører reparationer på vores værksted i Næstved, så du slipper for den lange ventetid. Vi tilbyder bl.a. reparationer som f.eks. skærmreparation, knust glas, front udskiftning, sløve knapper, knækket bagcover, døde batterier m.m. Skulle du være i tvivl om situationen og dit behov, så skal du blot kontakte os enten pr. telefon, email eller via kontaktformularen her på siden.
Kontakt osVi samler på gode anmeldelser!
5
5 ud af 5 stjerner